بانوان یوونتوس آرشیو خبر ها
لبخند بانوی پیر

لبخند بانوی پیر

 

می‌توان با خیالی آسوده به دختران بانوی پیر اندیشید و لبخند زد. لبخندی که چهارسال تدوام داشته است. آنها نمونه واقعی از یک داستان فوتیالی هستند. شبیه افسانه اما واقعی. لبخند بزنید چون آنها همیشه برنده هستند. لبخند بزنید چون امروز بانوی پیر و دخترانش لبخند بر لب دارند. لبخند بزنید چون دیدگاه آنها به حرفه و فوتبال را می‌دانید؛ کسانی که با شور و هیجان بازی می‌کنند و در لحظات دشوار ناامید نمی‌شوند و توانایی بلند شدن و جنگیدن دوباره را دارند.

 

به بانوان یوونتوس فکر کنید و لبخند بزنید چون آنها امسال هم برای چهارمین سال متوالی اسکودتو را از آن خود کردند. این دختران عادی نیستند، حتی خوب هم نیستند، آنها شگفت‌آور و فوق‌العاده هستند. در یک روز گرم تابستانی در تورین داستان قهرمانی بانوان یوونتوس آغاز شد، جایی که برای اولین بار اسکودتو بانوان به خانه یوونتوس آمد و این فقط شروع یک داستان دنباله‌دار بود. فقط چهار سال گذشته است اما گویی چهار قرن طی شده است، از زمانی که تیم بانوان یوونتوس راه‌اندازی شد و چنان قدرتمند شد که اگر قرار بود یک نام تجاری باشد، قطعاً نامش «برنده» بود.

 

امروز دختران بار دیگر حماسه آفرینی کردند و برای چهارمین فصل متوالی به عنوان قهرمانی ایتالیا دست یافتند. آنها برای این تاریخ‌سازی چنان سطح خود را ارتقا دادند که توانستند بدون حتی یک شکست در بازی‌های لیگ به این مهم دست یابند. داستان بانوان یوونتوس از گذشته شروع می‌شود، در زمان حال ریشه دارد و به آینده می‌نگرد. زیرا ما خانوده یوونتوس هستیم و به خوبی می‌دانیم که «بهترین پیروزی، پیروزی بعدی است» .

 

اما امروز وقت آن است که دوباره و دوباره و دوباره قهرمانی افسانه‌ای ایتالیا را جشن بگیرم.

 

ما به شما افتخار می‌کنیم دختران یوونتوسی...

 

گفتنی است در هفته بیستم از بازی‌های سری A بانوان، یوونتوسی‌ها موفق شدند با پیروزی 2 بر هیچ مقابل تیم ناپولی و دو هفته مانده به پایان رقابت‌ها عنوان قهرمان بانوان ایتالیا را از آن خودند.

 

برای دریافت تصاویرو فیلم‌های بیشتر از قهرمانی بانوان یوونتوس، هشتگ زیر را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

 

 F4BULOUS#

 

 

 

 

 


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
ساغر واحد
ساغر واحد«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: